Επιστροφές προϊόντων
Σε περίπτωση προβλήματος της συσκευής μπορείς να επιστρέψεις εύκολα το προϊόν που έχεις αγοράσει με 2 τρόπους:
- Παραδίδοντας το στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (φορτιστές, καλώδια συνδέσεων, κ.τ.λ.) συνοδεύομενα απο το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) στο κατάστημά μας!
- Αποστέλλοντάς το με κούριερ στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (φορτιστές, καλώδια συνδέσεων, κ.τ.λ.) συνοδεύομενα απο το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) στο κατάστημά μας!
Η διαδικασία που ακολουθείται εντός χρονοδιαγράμματος της εγγύησης του προϊόντος, είναι η παρακάτω :
- Γίνεται τεχνικός έλεγχος της συσκεύης & και ενημερώνεσαι για τυχόν βλάβη
- Η διαδικασία τεχνικού ελέγχου της συσκεύης διαρκεί 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες
- Εφόσον διαπιστωθεί ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε κακή χρήση της συσκεύης, προχωράμε σε αντικατάσταση ή επισκευή του προϊόντος.
Η εγγύηση δεν ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη χρήση.
- Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού της συσκευής από άλλο κατάστημα.
- Η βλάβη προκλήθηκε από διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας.